2017年9月7日 星期四

【育兒】男人天生不是老爸!

一般嚟講,女人天生有母性,BB一出世就好自然成為一位媽媽,而男人就算係見到自己個BB出世,都未必識做人老豆。

記得孖B一歲之前,係我同老公大人鬧交鬧最多嘅時候,孖B唔肯食奶、嘔奶、夜晚肚餓狂喊(一隻喊,另外一隻跟住一齊喊…)等等我哋都嘈過,總之就咩都嘈得一餐,當時,我哋感情差到以為我哋會離婚。


有一日,大孖主動要我老公同佢玩,無論老公點Say No,大孖都唔放棄,直至老公放低佢嘅電腦,同佢玩啲無聊嘢,印象中我同佢講:「佢知道你係爸爸,佢好愛你,所以先要你陪佢,你唔好嫌佢煩啦!」。

從嗰日開始,老公大人有所改變,返到屋企會主動抱吓佢地,亦唔再做百彈齋主,會幫手執我啲手尾,唔再佢哋一喊就鬧,原來佢到嗰陣先覺得自己做咗人哋老豆…


到而家孖B 兩歲半,日日都要同老豆玩,老公亦會幫手同佢哋沖涼,我忙緊其他嘢嗰陣,沖奶、換片佢都會幫手,只要我有需要,佢都會出手相助,對我嚟講,已經好足夠!

各位媽媽,如果你覺得你身邊嗰個唔識做人老豆,請你俾啲時間佢同小朋友相處,唔好插手,唔好講唔好做咩,由得佢哋自由發揮,忍到尾先至再討論(記得係溝通,唔係鬧交,唔一定有輸贏。),咁樣可以俾佢體驗吓你嘅辛苦學吓做老豆之外,更可以令佢同小朋友建立更加好嘅親子關係添!

沒有留言:

張貼留言